Műszaki hiba az alkalmazásban

Amennyiben az alkalmazás használata közben problémát tapasztalsz, kérjük a következő lépéseket kövesd:

  • Mindenekelőtt győződj meg arról, hogy az applikáció legfrissebb verzióját használod, ha nem, akkor mindenképp frissítsd*
  • Érdemes törölni és újratelepíteni a programot.
  • Ha ezek után is jelentkezik a hiba, kérjük írd meg annak részletes leírását és hogy milyen hibaüzenetet kapsz, milyen telefont használsz, mi az operációs rendszered verziószáma, emellett kérjük a hibáról csatolj egy képernyőmentést is, majd ezeket az információkat küldd el ügyfélszolgálatunk részére az ugyfelszolgalat@jofogas.hu címre.

 

* Android 7 vagy régebbi operációs rendszer esetén már nem tudod frissíteni alkalmazásunkat a legfrissebbre, ezért ebben az esetben azt javasoljuk – ha telefonod gyártója már nem biztosít frissítést a készülékedhez – hogy oldalunkat használd telefonod böngészőjéből, ahol minden funkciót ugyanúgy elérsz.

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close