Sikertelen volt a vásárlás, mi lehet ennek az oka?

A következő okok lehetségesek:

  • Nincs elegendő fedezet az egyenlegeden. Ilyenkor a megerősítő SMS elküldése után SMS értesítőt kapsz a mobil szolgáltatódtól, hogy a vásárlás sikertelen volt. A megrendelést újból megkezdheted, amint lesz fedezet az egyenlegeden.
  • Mobiltelefonodon korlátozva van, vagy le van tiltva a mobilvásárlás szolgáltatás. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot mobilszolgáltatóddal, hogy miként tudnád ezt a szolgáltatást aktiválni.
  • Időtúllépés. A válasz SMS elküldésére 3 perc áll rendelkezésedre, amennyiben a megerősítés ezalatt nem történik meg, a szolgáltatás igénybevétele megszakad. Kérjük, ez esetben próbáld meg újra.
  • Fontos: Az általános felhasználásra (telefonálás, SMS-küldés) és mobilvásárlásra használható egyenleg nem feltétlenül egyezik meg, ezzel kapcsolatban bővebb tájékoztatást mobilszolgáltatód ügyfélszolgálatán tudsz kapni.
Kíváncsi vagy milyen kiemelési lehetőségeink vannak? Kattints erre a linkre!

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre, vagy hívd a kizárólag a mobilvásárlással kapcsolatos problémák esetén rendelkezésre álló telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 808 8288-as telefonszámon.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Sikertelen volt a vásárlás, mi lehet ennek az oka?
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)