Miért lehet sikertelen a szolgáltatás igénybevétele?

A Kirakat csak képes hirdetéseknél aktiválható, ha nem látod ezt az opciót, csatolj fotót és utána meg tudod vásárolni a kiemelést.

Amennyiben a Kirakatot látod, de a vásárlás során technikai probléma lép fel, következő okok lehetségesek:

  • Nincs elegendő fedezet a bankkártyádon.
  • Rossz adatokat adtál meg a felületen.
  • Időtúllépés.

Amennyiben egyik sem okozhatja a problémát, kérjük vedd fel a kapcsolatot az OTP Bank ügyfélszolgálatával.

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Miért lehet sikertelen a szolgáltatás igénybevétele?
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)