Hirdetésem a vásárlás után nem látható a Kirakatban. Miért?

A következő okok lehetségesek:

  • Még nem telt el 1 óra azóta, hogy megkaptad a sikeres fizetést jelző üzenetet
  • A Kirakatban szereplő hirdetések azok a felhasználók előtt jelennek meg, akik potenciális vásárlók lehetnek, így hirdetésed akkor jelenik meg a Kirakatban, ha annak megfelelő szűrési feltételeket adtak meg. Válaszd ki keresésnél azt a régiót, kategóriát, melyben a hirdetésed is szerepel, illetve a megjelenítésnél a kulcsszavak megadását is figyelembe vesszük.
  • A Kirakatban egyszerre három hirdetés szerepel, így amennyiben az adott szűrési feltételeknek megfelelő  ennél több kiemelt hirdetés van, előfordulhat, hogy az adott pillanatban nem a tiéd jelenik meg neked a Kirakatban. Javasoljuk, hogy ebben az esetben frissítsd a keresést.
  • Hirdetésed már nincs a Kirakatban, ugyanis letelt a 7 nap a szolgáltatás igénybevétele óta
Kíváncsi vagy milyen kiemelési lehetőségeink vannak? Kattints erre a linkre!

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Hirdetésem a vásárlás után nem látható a Kirakatban. Miért?
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)