Műszaki hiba az oldalon



A böngésződben rosszul eltárolt sütik (cookie-k) okozhatnak problémát oldalunk használata során, ezért amennyiben hibaüzenetet kapsz, érdemes mindenekelőtt ezek törlését elvégezned. 
Ehhez nem kell mást tenned mint a böngésző menüjében az előzményeknél kijelölni az adatok törlésénél a cookie-k eltávolítását. Fontos, hogy ilyenkor ezek mindenkori törlését válaszd ki. 
Az alábbi linkekre kattintva megtekintheted, hogy a gyakran használt böngészőkben ezeket hogyan tudod elvégezni:


Emellett ha hibát tapasztalsz, érdemes a CTRL+Shift+R billentyűkombináció lenyomásával frissíteni az oldalt. Ez a művelet gyakran megoldja a hirdetésfeladás, szerkesztés során tapasztalható műszaki hibákat, valamint a Postaládában jelentkező problémát. Ezeket a gombokat egyszerre tartsd lenyomva azon a felületen, ahol a Jófogáson a hibaüzenet előtt voltál. Például, ha a hirdetésfeladás, vagy a szerkesztés után kaptál hibaüzenetet, akkor térj vissza ezekre a felületekre, majd ott frissítsd ezekkel a gombokkal az oldalt, akár többször is.

A fent írt két művelet a hibák nagy részét megoldja, ezért kérjük mindenképp végezd el ezeket! 



Ha ezeket már megfelelően végrehajtottad, azonban még mindig tapasztalod a hibát, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és írd meg számunkra a hibaüzenet szövegét, a böngésződ típusát és verziószámát, valamint hogy pontosan hogyan jelentkezett a probléma.

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Műszaki hiba az oldalon
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)