Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?

A Háztól-Házig szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod:

  • Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagért
  • Bankszámlaszám: a sikeres kézbesítést követően erre a bankszámlaszámra fogjuk utalni a vételárat
  • Telefonszám: a kapcsolattartási telefonszámodat add meg, ahol szükség esetén el lehet érni, fontos hogy a kapott SMS segítségével meg kell majd erősítened ezt az adatot
  • Számlázási adatok: ezekkel az adatokkal fogjuk kiállítani neked a szolgáltatásról a számlát

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)