A Jófogás Háztól-Házig szolgáltatás folyamata eladóként

  1. A szolgáltatást új hirdetésnél a Hirdetésfeladás felületen lehet aktiválni, már aktív hirdetésednél pedig utólag a szerkesztéssel tudod bekapcsolni. Ehhez plusz adatként meg kell adnod a telefonszámodat, a bankszámlaszámodat, a csomagfelvételi és számlázási adataid. Fontos, hogy a megadott telefonszámot egy SMS-ben kapott kód segítségével meg kell erősítened.
  2. A hirdetés sikeres megjelenése után a termékre rákerül a szolgáltatás logója és az összes régióban látható lesz.
  3. Ha egy vevő megveszi az oldalon keresztül a terméket, eltűnik a kapcsolatfelvétel doboz és a hirdetésre rákerül az Elkelt felirat. A sikeres eladásról e-mailben fogunk értesíteni, az eladási szándékod 24 órán belül meg kell erősítened. 
  4. Ezután a futár átveszi tőled a terméket, fontos hogy csak becsomagolt állapotban tudja elvinni, a kiszállítás folyamatáról e-mailben folyamatosan tájékoztatást kapsz.
  5. A sikeres kézbesítésről értesítést kapsz, a szállítás díjával csökkentett vételárat a futárszolgálat elutalja az általad megadott bankszámlaszámra.
 

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: A Jófogás Háztól-Házig szolgáltatás folyamata eladóként
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)