Sikertelen volt a vásárlás, mi lehet ennek az oka?


Amennyiben a szolgáltatás megvásárlása során hiba lépett fel, annak az alábbi okai lehetnek:

  • Időtúllépés
  • Nem megfelelő adatokat adtál meg
  • Nincs elegendő egyenleged

Ha a szolgáltatás megvásárlásáról kaptál visszaigazolást, azonban az nem aktiválódott, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és csatold a fizetést igazoló dokumentumokat.

 

Ha ez nem válaszolta meg a kérdésedet, kattints erre a linkre, vagy hívd a kizárólag a mobilvásárlással kapcsolatos problémák esetén rendelkezésre álló telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 808 8288-as telefonszámon.

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Sikertelen volt a vásárlás, mi lehet ennek az oka?
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)