Termék küldés

A legtöbb kellemetlenség abból adódik, hogy az eladó és a vevő nem találkoznak személyesen.

Amikor vásárolsz:

  • Ne fizess előre, kerüld az előre utalást.
  • Semmi esetre se küldj pénzt postai borítékban, válassz biztonságosabb fizetési módot.
  • Ha a hirdető külföldről szeretné postázni a terméket, mindezt rossz magyarsággal megírt levélben erőlteti, jelezd felénk a hirdetés alatt található Probléma a hirdetéssel” felirat segítségével.
  • Mindig ellenőrizd az eladó által küldött feladóvevény eredetiségét.

Amikor eladsz:

  • Mindig célszerű a termék kézbesítésekor, személyesen rendezni az anyagiakat.
  • Csak akkor küldd el a terméket, ha a vevővel megegyeztetek a fizetési feltételekben.
  • Minden esetben ellenőrizd a vevő által küldött fizetési igazolás valódiságát.


Különös óvatosságal járj el nemzetközi fizetések esetén!

Ha problémád van egy hirdetéssel, vagy csalás áldozata lettél, ide kattintva jelezheted nekünk. Kérjük, hogy leveled minden esetben tartalmazza a jelenteni kívánt hirdetés linkjét, illetve a visszaélés pontos leírását. Köszönjük!

Neved:
E-mail címed: (Fontos, hogy valós email címet adj meg, mert ezen keresztül fogunk kapcsolatba lépni veled)
Tárgy: Termék küldés
Üzenet:
Csatolmány: (Nem kötelező)