Mire ügyelj csomagoláskor?

A csomagolás kiemelten fontos része a Jófogásos adás-vételnek, és nem csupán praktikus szempont. A rendszer és a szállítópartnerek csak akkor vállalnak felelősséget a küldeményért, ha az megfelelően, biztonságos módon lett feladva. A gondos előkészítés garantálja, hogy a vevő igazi elégedettséggel vehesse át a terméket.

 

  1. Teljesen zárt, stabil doboz – az alap

A terméket mindig egy ép, sérülésmentes dobozba kell csomagolni – csak így biztosítható, hogy a szállítópartner gépi és kézi kezelés közben is megóvja az árut. Célszerű hungarocell, erős kartonlap vagy élvédő használata, valamint a strapabíró szalaggal történő lezárás. 

 

  1. Helykihasználás és töltőanyag – a belső védelem

A dobozon belül a szabad teret mindig töltsd ki megfelelő töltőanyaggal (pl. buborékfólia, hungarocell vagy más rugalmas anyag). Ez különösen fontos törékeny daraboknál, hiszen meggátolja, hogy a termék szállítás közben elmozduljon és megsérüljön. Ha a csomag mozgatásakor hallható, hogy a tartalma zörög, az a belső védelem hiányát jelzi – ilyen állapotban a futárszolgálat nem tud garanciát vállalni a küldemény épségére. 

 

  1. Csomagcímke – ellenőrizd átadáskor

A GLS futár mindig a doboz legnagyobb felületére ragasztja fel a csomagcímkét. Amikor átadod a küldeményt, fontos, hogy ellenőrizd: valóban a megfelelő csomagszámmal ellátott címke került a csomagra. Így biztos lehetsz benne, hogy a küldeményed nyomon követhető, és nem keveredik össze más küldeményekkel. 

 

Miért fontos mindez?

– A megfelelő csomagolás védi a terméket a szállítás során, csökkenti a sérülés, hiány vagy törés kockázatát, illetve kizárólag ezen feltételek mellett vállalják át a felelősséget a fuvarozók. 

– Biztosíthatod, hogy a vevő hiteles és sértetlen terméket kapjon kézhez – ezzel megerősítve a vásárlói bizalmat és a pozitív vásárlói élményt. 

 

Összegzésként: Ha szeretnéd, hogy terméked biztonságosan és sérülésmentesen jusson el új gazdájához, mindig szánj időt a megfelelő csomagolásra. Gondold végig a doboz minőségét, a belső védelem megoldását és a címkézés ellenőrzését. Így nemcsak a szállítás biztonságát növeled, hanem elkerülheted a kellemetlenségeket és a reklamációkat is. 

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close