Így zajlik a szállítási folyamat Vevőként – A megrendeléstől a sikeres átvételig

A rendszer fő célja, hogy vevőként megkapd azt a terméket amelyet a hirdetésben láttál, amit rendeltél vagy visszakapd a pénzed, ha probléma adódik. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk, hogyan működik a folyamat a Te, azaz a vevő szempontjából. 

 

  1. Megrendelés és fizetés

Ha megtaláltad a kívánt terméket, a „Megrendelem “ gombra kattintva indíthatod el a vásárlási folyamatot.

 

A szállítási díjat Vevőként mindig te fizeted:

 

– Előrefizetés bankkártyával:
A pénz először a Jófogás rendszerében marad és csak akkor kerül az eladóhoz, ha megerősíted az átvételt vagy nem jelzel problémát a megadott időn belül.
 

A pénzed biztonságban van, amíg nem igazolod vissza, hogy megkaptad és rendben van a termék vagy nem jár le az erre megadott határidőd. Emellett amennyiben bármilyen probléma adódna, akkor az előrefizetéses lehetőség esetén nagyobb támogatást tudunk számodra biztosítani. 

 

  1. Csomagküldés az eladótól

Amint leadtad a rendelésed, abban az esetben mindkét fél értesítést kap Tőlünk e-mail levél formájában a teendőkről, tudnivalókról.

 

Az eladó feladja a csomagot az általad választott futárszolgálattal, a feladásra 5 munkanap áll rendelkezésére. A szállítási időről szintén e-mailben értesítünk és a csomag nyomkövetése is elérhető számodra a fiókodban. 

 

  1. Átvétel és visszaigazolás az oldalon történő fizetés esetén

Fontos!

Minden esetben készíts fényképet, videót az átvett termék kibontásáról, hiszen az esetleges panaszkezelés során ezeket be fogjuk kérni Tőled. Ha sérülést látsz a csomagoláson, jelezd a futárnak, aki erről köteles kárjegyzőkönyvet készíteni. Jegyzőkönyv nélkül partnerünk nem tud felelősséget vállalni a szállítás során esetlegesen bekövetkezett károkért.
(Csomagautomatás átvétel esetén szintén javasoljuk, hogy készíts felvételt a termékről.)

 

Miután megérkezett hozzád a csomag:

 

– 48 órád  van rá, hogy az átvételt igazold vagy jelezd, ha probléma van a termékkel.
 

– Ha minden rendben van, akkor lezárhatod a folyamatot a visszaigazolásoddal felénk és az eladó ekkor kapja meg a vételárat utalás formájában.
 

– Ha nem igazolsz vissza felénk és nem is jelzel problémát, a rendszer automatikusan teljesítettként zárja a rendelést a megadott határidő után és a pénz az eladóhoz kerül.
 

  1. Panaszindítás lehetősége

Ha a termék sérült, hiányos vagy nem egyezik meg a hirdetésben szereplővel, panaszt tehetsz.

 

– A panaszt a rendszer rögzíti és lehetőséget biztosítunk arra, hogy az Eladóval rendezni tudjátok az esetleges félreértéseket és megoldás születhessen.
 

– Panasz esetén a pénzt visszatartjuk, amíg kivizsgáljuk az ügyet.
 

– Ügyfélszolgálatunk bekéri Tőled az összes dokumentumot ( fénykép, videó), amely segíti a panasz kivizsgálását és mihamarabbi lezárását.
 

 

  1. Visszaküldés, ha a panasz megalapozott

Ha a vizsgálat alapján jogos a panasz, a csomagot vissza kell küldened az eladónak:

 

– A visszaküldéshez minden szükséges információt megkapsz Tőlünk.
 

– A futár a megadott napon érkezik a csomagért.
 

– Fontos: a terméket az eladónak át kell vennie, a visszaszállítás díját pedig Ő fizeti.
 

A folyamat során amint átadod a futárnak a csomagot visszaszállításra, abban az esetben az általad kifizetett termék árát visszautaljuk a számládra.  

 

  1. Pénzvisszatérítés

A folyamat során amint átadod a futárnak a csomagot visszaszállításra, abban az esetben az általad kifizetett termék árát visszautaljuk a számládra.  

A visszatérítés több napot is igénybe vehet, bankonként eltérő a könyvelési idő. 

 

Összefoglalva: mire számíthatsz vevőként?

– Biztonságos fizetés – előrefizetéssel a pénzed védve van, amíg vissza nem jelzel felénk vagy le nem jár az erre meghatározott időd 

– Panaszlehetőség – ha gond van a termékkel, 48 órád van jelezni 

– Visszaküldési garancia – megalapozott panasz esetén visszaküldheted a terméket 

– Pénzvisszatérítés jogos a panasz esetén

 

Ha bármikor kérdésed merül fel a folyamat közben, ügyfélszolgálatunk készséggel segít neked. Vásárolj magabiztosan és biztonságosan a Jófogáson, az új vevővédelmi rendszerrel! 

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close