Megrendelés után meggondoltad magad?

A rendelés leadása után nincs lehetőség hivatalos lemondásra – ilyen funkciót nem biztosítunk a rendszerben. Ezért is fontos, hogy még a megrendelés véglegesítése előtt alaposan átgondold a vásárlást. Ugyanakkor van néhány lehetőség arra, hogy mégis rendezd a helyzetet, ha valami közbejönne.

Nincs lemondási folyamat – de van rá megoldás

 

A rendelés elküldésével automatikusan elindul a kiszállítási folyamat és innentől kezdve már nincs mód hivatalos lemondásra.

Mit tehetsz, ha mégis lemondanád?

 

Ha meggondoltad magad, de a csomag még nem került feladásra, érdemes közvetlenül írnod az eladónak a Jófogás chatfelületén. Lehetőséged van arra, hogy 48 órán belül kérd az eladót a rendelés elutasítására. Ha a megrendelést időközben már jóváhagyta, udvariasan jelezd, hogy mégsem tartasz igényt a termékre, és kérd a csomag feladásának mellőzését.

Ha a csomag úton van vagy már megérkezett

 

Amennyiben a termék már úton van vagy kiszállításra került, a rendelés már nem vonható vissza. Ha viszont a csomag átvétele után kiderül, hogy a termékkel valami nincs rendben – például nem felel meg a leírásnak, hiányos, sérült –, akkor természetesen lehetőséged van panaszt benyújtani. Ez már nem lemondás, hanem panaszkezelési folyamat (linkesíteni).

Elállási jog – mikor van rá lehetőség?

 

A 14 napos elállási jog kizárólag abban az esetben érvényes, ha cégtől vásároltál, azaz az eladó vállalkozásként hirdetett és számlát is tud adni. Ha magánszemélytől rendeltél, akkor ez a jog nem illet meg. Ilyen esetekben is kizárólag akkor tudsz élni a visszatérítéssel, ha jogos panaszt indítasz, mert például nem azt kaptad, amit rendeltél – ez viszont már szintén a panaszkezelés témakörébe tartozik.

Összefoglalva 

 

A rendelés leadása után nincs lehetőség hivatalos lemondásra, ezért érdemes mindig megfelelően mérlegelni vásárlás előtt. Ha mégis változik a helyzet, ne aggódj – chatfelületünkön keresztül gyorsan és egyszerűen egyeztethetsz az eladóval. Mi pedig minden más esetben ott vagyunk, ha panaszkezelésre kerül a sor. A legfontosabb, hogy ne hagyj semmit egy-egy félreértésen múlni – figyeld a státuszokat, olvasd el az értesítéseket és tartsd kézben az eladásaidat vagy vásárlásaidat a lehető leggördülékenyebben.

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close