Biztonságos eladás

Biztonságos eladás – Mire ügyelj Eladóként?

 

Ahogy már korábban arról olvashattál, a Jófogás szállítása átalakult, így már lehetősége van a Vevőnek előre kifizetni a terméket a megrendelés leadásakor. Fontos, hogy meg tudd különböztetni azokat a valótlan megkereséseket, amelyek hasonlíthatnak a folyamatainkhoz. 

 

 

Óvakodj minden olyan megkereséstől, melyek arra próbálnak rávenni, hogy külföldre küldj pénzt vagy terméket vagy ismeretlen linkre kattints, esetleg személyes adataidat kiadd. Az ilyen kéréseket jobb, ha figyelmen kívül hagyod és jelented részünkre. 

 

 

 

Mindenképpen jelezd felénk, ha: 

 

  • Rossz angolsággal/magyarsággal megírt üzenetet kapsz. 
  • Hamis fizetési igazolást küldenek, ami úgy néz ki, mintha valaki átutalta volna a pénzt a számládra. 

 

 

Fontos!

A megújult szállítási rendszerünknek köszönhetően már mindig a Vevő fizeti a szállítási költséget és lehetősége van a terméket is kifizetni a weboldalon, azonban erről Jófogás üzenetben nem küldünk értesítést, kizárólag e-mailben küldünk tájékoztatást róla. Eladóként ebben az e-mail levélben informálunk arról, hogy szállítással rendelték meg és fizették ki a termékedet és 48 óra áll rendelkezésedre, hogy Eladóként jóváhagyásra kerüljön az igény és elindulhasson a szállítási folyamat.

 

  • Az üzenetváltást a jófogás.hu rendszerén kívül akarják folytatni és ehhez e-mail címet is kérnek vagy megadnak. 
  • Azt állítják, hogy a megrendeléshez vagy fizetéshez az e-mail címedre van szükségük. 
  • Külső, a Jófogás rendszerétől független üzenetküldő szolgáltatón keresztül veszik fel veled a kapcsolatot ( Például Viber, WhatsApp) 

 

 

E-mail címre, személyes adatokra nincs szüksége a Vevőknek a megrendeléshez vagy kifizetéshez. A két félnek semmilyen adatot nem kell ismernie a másikról ahhoz, hogy megrendelhesse a felületünkön a terméket vagy feladja az Eladó futárszolgálattal. Minden szükséges információt a Jófogás felületén kell a feleknek megadni és mi fogjuk továbbítani a futárszolgálatok felé.  

 

 

Mit tehetsz, hogy megvédd magad? 

 

Az ilyen típusú levelek vagy üzenetek arra próbálnak rávenni, hogy pénzt vagy termékeket küldj külföldre vagy a cél az, hogy megszerezzék a személyes adataidat, hozzáférjenek a bankszámládhoz. 

 

  • Ne adj ki személyes adatokat, e-mail címet, bankkártya adatokat ! 
  • Ne kattins és ne is másold be a böngészőbe a kapott linkeket ! 

 

Ha problémád van egy hirdetéssel vagy csalás áldozata lettél,esetleg gyanús e-mailt kaptál, akkor az ugyfelszolgalat@jofogas.hu e-mail címen lehetőséged van jelezni nekünk. Kérjük, hogy leveled minden esetben tartalmazza a jelenteni kívánt hirdetés linkjét, illetve a visszaélés pontos leírását. 

 

Ha pedig gyanús üzenetet kaptál a Jófogás chat felületén, akkor a kapott üzenet mellett az üzenetet jelentheted nekünk, mi pedig ellenőrizni fogjuk a másik fél tevékenységét. 

 

Amennyiben nem vagy benne biztos, hogy valóban kifizették és megrendelték a termékedet, akkor is keress minket a megadott elérhetőségeinket telefonon vagy e-mailben és kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre. 

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close