Műszaki hiba
A böngésződben rosszul eltárolt sütik (cookie-k) okozhatnak problémát oldalunk használata során, ezért amennyiben hibaüzenetet kapsz, érdemes mindenekelőtt ezek törlését elvégezned.
Ehhez nem kell mást tenned mint a böngésző menüjében az előzményeknél kijelölni az adatok törlésénél a cookie-k eltávolítását. Fontos, hogy ilyenkor ezek mindenkori törlését válaszd ki.
Az alábbi linkekre kattintva megtekintheted, hogy a gyakran használt böngészőkben ezeket hogyan tudod elvégezni:
Emellett ha hibát tapasztalsz, érdemes a CTRL+Shift+R billentyűkombináció lenyomásával frissíteni az oldalt. Ez a művelet gyakran megoldja a hirdetésfeladás, szerkesztés során tapasztalható műszaki hibákat, valamint a Postaládában jelentkező problémát. Ezeket a gombokat egyszerre tartsd lenyomva azon a felületen, ahol a Jófogáson a hibaüzenet előtt voltál. Például, ha a hirdetésfeladás, vagy a szerkesztés után kaptál hibaüzenetet, akkor térj vissza ezekre a felületekre, majd ott frissítsd ezekkel a gombokkal az oldalt, akár többször is.
A fent írt két művelet a hibák nagy részét megoldja, ezért kérjük mindenképp végezd el ezeket!
Ha ezeket már megfelelően végrehajtottad, azonban még mindig tapasztalod a hibát, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és írd meg számunkra a hibaüzenet szövegét, a böngésződ típusát és verziószámát, valamint hogy pontosan hogyan jelentkezett a probléma.