Hogy működik a megrendelés visszaküldése?

Sajnos bárkivel megeshet, hogy a termék, amit rendelt nem felelt meg a leírtaknak vagy a hirdetésben szereplő képeknek. Ilyen eseteknél jöhet szóba a megrendelt áru visszaküldése.

 

A termék átvételét követően a Vevőnek 48 óra áll rendelkezésére visszajelezni fiókján belül a Megrendelések oldalon, ha a kifizetett terméket valahol vagy valamiben hibásnak, sérültnek, esetleg a hirdetés alapján nem megfelelőnek találná. 

 

Ezzel a visszajelzéssel a Vevőnek a következőket kell megadnia:

 

– A probléma típusát

– A probléma leírását

– Fotókat a problémás termékről

 

Ezután összekapcsolunk az Eladóval, hogy megegyezésre jussatok.

 

Ha az Eladó elfogadja a Vevő panaszát két opció közül választhat:

 

– A termék árának visszautalása

– A termék árának visszautalása és a csomag visszaküldése

 

Utóbbi esetben az Eladónak kell előre kifizetni a visszaszállítás költségét. 

 

– Ha az Eladó díjat nem fizeti be a szállítási 48 óra után a Vevő visszakapja a termék árát és nem kell feladnia a terméket. Ezt követően az Eladónak magánúton kell megegyezni a Vevővel a termék visszaszállításáról.

 

– Ha az Eladó befizeti a visszaszállítási díjat, a Vevőn a sor, hogy 48 órán belül feladja a csomagot. 

 

    -> A csomag feladása után az Eladót az aktuális szállító cég fogja értesíteni a továbbiakról, a termék ára pedig pár napon belül visszakerül a Vevő számlájára.

    -> A csomagfeladás elmulasztása után az Eladó ki lesz fizetve, a Vevő pedig további panasszal már nem élhet az ügyben.

 

Ha Eladó és Vevő nem tud megegyezi 48 óra letelte után a döntésen a Vevőszolgálat kezébe kerül. Emellett mindkét fél kezdeményezheti a 48 órán belül, hogy a vitás helyzetben a Vevőszolgálat döntsön. 

 

A Vevő által beküldött panasz mellett az ügy elbírálására a Vevőszolgálat további fájlokat kérhet be. A beküldött bizonyítékok alapján a Vevőszolgálat elutasíthatja a panaszt, így az Eladó megkapja a kifizetett összeget, valamint elfogadhatja a panaszt, így a Vevő visszakapja az összeget, a terméket pedig vissza kell küldenie az Eladó részére. Utóbbi esetben a visszaszállítás költsége az Eladót terheli. Amennyiben a Vevőszolgálat meghozta a döntését, felülbírálati igénnyel már egyik fél sem élhet.

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close