Mire jár visszatérítés – és hogyan működik?
Vásárlás és fizetés a Jófogáson
– A Vevő a terméket a weboldalon fizeti ki – a vételárat a Jófogás biztonságban tartja.
– Az Eladó csak akkor kapja meg a pénzt, amikor a Vevő átvette a csomagot és ha nem jelez problémát a meghatározott időn belül.
– A Vevő rendelkezésére áll egy visszajelzési határidő (pl. „.. visszajelzési határidő arról, hogy Minden rendben volt vagy esetleg valami probléma van a termékkel); ha nem használja ki, az Eladónak elutaljuk a vételárat.
Mikor és mennyi jár vissza a Vevőnek?
– Eladó nem igazolja vissza a megrendelést időben → Vevőnek visszautaljuk a teljes összeget, amit kifizetett( termék ára+vevővédelmi díj+szállítási költség).
– Eladó nem adja fel a csomagot időben → Vevőnek visszautaljuk a teljes összeget, amit kifizetett( termék ára+vevővédelmi díj+szállítási költség).
– Vevő nem veszi át a csomagot → Termék árát visszautaljuk, de a visszaszállítási költséget levonjuk (ez a Vevőt terheli).
– Csomag elveszik a szállítás során →Vevőnek visszautaljuk a teljes összeget, amit kifizetett( termék ára+vevővédelmi díj+szállítási költség). A termék elvesztéséért a szállítócég a felelős, a csomagbiztosítás mértékéig a szállítócég fizet az Eladónak.
– Sikeres kézbesítés + nincs panasz → Eladó megkapja a teljes árát.
– Kiszállítás után panasz → visszaküldési megállapodás születik a vevő és az eldó között → Vevőnek visszajár a termék ára.
– Ügyfélszolgálat egyedi elbírálás alapján Vevő javára dönt → Vevő visszatérítést kap.
– Ügyfélszolgálat egyedi elbírálás alapján Eladó javára dönt→ Az Eladó kapja meg az összeget.
Hol, kinél marad a termék ?
– Ha az Eladó nem fogadja el a megrendelést vagy nem adja fel időben vagy a Vevő nem veszi át: marad az Eladónál a termék.
– Elveszett csomag esetén – nincs csomag, vételár visszautalásra kerül a Vevőnek, a kártalanítást a szállító végzi az Eladó felé sa saját szabályzatuk alapján és az abban meghatározott mértékig, ahogy a csomagkeresést is Ők végzik.
– Sikeres kézbesítés + nincs panasz → a termék a Vevőnél marad.
– Panasz után visszaküldés → a termék visszakerül az Eladóhoz.
– Panasz után ügyfélszolgálat dönt Eladó javára → a termék marad a Vevőnél.
Ki fizeti a szállítást?
– Eladó nem reagál / nem adja fel a csomagot → nincs szállítás, nincs költség.
– Vevő nem veszi át → első szállítás Vevőt terheli; visszaküldés is Vevőre hárul, levonjuk a visszatérített összegből.
– Elveszett csomag → költség a szállítót terheli.
– Sikeres kézbesítés → Vevő fizeti.
Eladónak és Vevőnek fontos tudnivalók
Eladónak:
– Csak az átvétel után érkezik meg hozzád az összeg, amennyiben a Vevő nem jelez problémát vagy letelik a vissajelzés lehetőségére adott 48 óra .
– Késedelmes reakció esetén, amennyiben nem igazolod vissza a rendelést, nem fog létrejönni a szállítás
– Vevői panasz esetén érdemes a rugalmasságra törekedni
Vevőnek:
– Fizetés esetén a jófogás rendszerébe kerül, nem kerül eladóhoz rögtön, amíg nem igazolod vissza felénk, hogy minden rendben a termékkel. Erre a meghatározott időn belül van lehetőséged, ha ezt nem teszed meg, automatikusan elutaljuk az Eladónak.
– Ha valami nincs rendben, jelentsd időben
– Ha az eladó nem vállalja a visszaszállítást, nem kell visszaküldened – Megkapod a vételárat. –
– Panasz esetén űrlap amely kitöltése a probléma megoldására szolgál + bizonyíték szükséges. Fényképet és videót is csatolj lehetőség szerint.
Vevővédelmi szolgáltatás – mit tartalmaz?
A Vevőbiztonság az alábbiakat biztosítja:
Jellemző
|
Leírás
|
Pénzvisszatérítési garancia
|
Nem érkezik meg, sérült vagy nem felel meg a leírásnak → visszakapja a Vevő a vételárat
|
Vitakezelés, közvetítés
|
Az ügyfélszolgálatunk segít a vita kezelésében
|
Biztonságos fizetés
|
A pénz csak az átvétel után kerül az Eladóhoz
|
Visszaküldési lehetőség
|
Bizonyos esetekben a Vevő visszaküldheti a terméket
|
Vevővédelmi díj: a vételár 3%-a + fix 350 Ft.