Szállításunk megújul!
A Jófogás szállítási rendszere továbbfejlődik, hogy egyszerűbb, átláthatóbb és gördülékenyebb legyen a használata minden eladó és vásárló számára.
A változások a következő néhány hónapokban fokozatosan lépnek életbe, a pontos dátumról hamarosan értesíteni fogunk.
A következő pontokban olyan támpontokat szeretnénk adni, amik segíthetnek téged az új folyamatok átlátásában.
Mi változik pontosan első lépésként?
A „vevő fizeti a szállítást” opció átalakul.
Ennél a szállítási opciónál, az eladóknak eddig nem kellett előzetesen megadni a csomagméretet.
Mostantól az új rendszer szerinti szállítási szolgáltatás beállításakor minden eladó köteles előre megadni ezeket az adatokat.
- Ha a jövőben új hirdetést adsz fel, már csak az új rendszer szerint tudod beállítani a szállítást.
- Ha már most is van szállítással ellátott hirdetésed, de nem adtad még meg a csomagméretet, akkor frissítened kell a szállítási beállításokat, és meg kell adnod a csomag méreteit.
- Ha már van olyan hirdetésed, ahol bekapcsoltad az új rendszer szerinti szállítási lehetőséget és már megadtad a csomag méreteit, fontos hogy tudd, alapértelmezetten a szállítási díj nem kerül majd levonásra a meghirdetett termék vételárából, így a vételárat ennek megfelelően javasolt felülvizsgálnod.
Az „eladó fizeti a szállítást” opció átmenetileg még elérhető marad.
Ha eddig ezt használtad, nem kell módosítanod a szállítási beállításokat, de érdemes ellenőrizned az általad beállított vételárat, és ha szükséges, módosítanod, ugyanis:
A meglévő hirdetéseket automatikusan át fogjuk alakítani, várhatóan ősszel:
- Ha a hirdetésednél eddig az időpontig nem adod meg a csomagméreteket, a hirdetett terméked nem lesz megrendelhető szállítással és a szállítás törlésre kerül a hirdetésedről. Ennek időpontjáról szintén tájékoztatni fogunk.
- Ha viszont a hirdetésednél már korábban megadtad a csomagméreteket, abban az esetben a szállítás továbbra is megmarad rajta.
Ha a jövőben új hirdetést adsz fel szállítással, a rendszer automatikusan kérni fogja tőled a csomagméret kiválasztását.
Mit kell tenned?
Ha még nem adtad meg a csomag méreteit?
- Lépj be a „Hirdetéseim” oldalra.
- Keresd meg a hirdetéseket, amin a “Add meg a csomagméretet” címke szerepel
- Szerkeszd a hirdetést!
- Válassz egy megfelelő csomagméretet a termékhez! Ne feledd, a csomagméret a termék becsomagolt állapotára vonatkozik.
- Mentsd el a változtatásokat, hogy a szállítás továbbra is elérhető maradjon a hirdetésednél.
Végezd el a változtatást szeptember 15-ig
Ha már megadtad a csomag méreteit:
A szállítási lehetőség megmarad a hirdetéseden, de úgy számolj, hogy a szállítási díj összegét a fenti időponttól kezdve már nem fogjuk levonni a terméked árából, azt a vásárlónak a vételáron felül kell majd megfizetnie a szállító felé.
Mi történik, ha nem módosítod időben?
Ha a megadott határidőig nem állítod be a csomagméretet, a rendszer automatikusan eltávolítja a szállítási lehetőséget a hirdetésedről.
Mit jelent ez?
- A vásárlók nem tudják majd szállítással megvenni a termékedet.
- A hirdetésed csak személyes átvétellel lesz elérhető, amíg nem frissíted a hirdetésedet a csomagméretekkel.
- Ha később mégis szeretnéd visszaállítani a szállítást, utólag is megadhatod a csomagméretet.
Mi jön ezután? – Új funkciók érkeznek!
Az elkövetkező hónapokban tovább fejlesztjük a Jófogás szállítási és fizetési rendszerét, hogy még kényelmesebb és biztonságosabb legyen az eladás és a vásárlás.
Új online fizetési lehetőségek, valamint nagyobb biztonság
Hamarosan még gyorsabb és egyszerűbb lesz a fizetés, így a vásárlók azonnal és biztonságosan fizethetnek. Vevőként lehetőséged lesz előre kifizetni a terméket. Ezen felül további segítséget nyújtunk számodra, amennyiben bármilyen probléma merülne fel a szállítás során.
Ősszel új szállítási szolgáltatók érkeznek!
Több opció, nagyobb rugalmasság! Válassz többféle szállítási mód közül, és adj el gyorsabban. Bővítjük a szállítási szolgáltatók sorát, így biztosítva azt, hogy mindenki olyan szállítási opciót válasszon, amely a legmegfelelőbb számára.
Vevővédelem és biztonságos tranzakciók
A vásárlók védettek lesznek a vásárlásaik során, az eladók pedig biztosak lehetnek abban, hogy a pénzüket biztonságosan megkapják. Bevezetésre kerül a Vevővédelmi díj, amelyet a vásárlás során az árhoz adunk hozzá annak érdekében, hogy a Vevőink még biztonságosabban tudjanak vásárolni, és minden támogatást megkapjanak. Emellett az Eladó is biztosítva lesz arról, hogy a vételár megérkezik a számlájára, amennyiben a Vevő nem jelez problémát a megvásárolt termékkel kapcsolatban.