Szállításunk megújul!

A Jófogás szállítási rendszere továbbfejlődik, hogy egyszerűbb, átláthatóbb és gördülékenyebb legyen a használata minden eladó és vásárló számára.

A változások a következő néhány hónapokban fokozatosan lépnek életbe, a pontos dátumról hamarosan értesíteni fogunk.

A következő pontokban olyan támpontokat szeretnénk adni, amik segíthetnek téged az új folyamatok átlátásában. 


Mi változik pontosan első lépésként?

A „vevő fizeti a szállítást” opció átalakul.

Ennél a szállítási opciónál,  az eladóknak eddig nem kellett előzetesen megadni a csomagméretet.

Mostantól az új rendszer szerinti szállítási szolgáltatás beállításakor minden eladó köteles előre megadni ezeket az adatokat.

 

  • Ha a jövőben új hirdetést adsz fel, már csak az új rendszer szerint tudod beállítani a szállítást.
  • Ha már most is van szállítással ellátott hirdetésed, de nem adtad még meg a csomagméretet, akkor frissítened kell a szállítási beállításokat, és meg kell adnod a csomag méreteit.
  • Ha már van olyan hirdetésed, ahol bekapcsoltad az új rendszer szerinti szállítási lehetőséget és már megadtad a csomag méreteit, fontos hogy tudd, alapértelmezetten a szállítási díj nem kerül majd levonásra a meghirdetett termék vételárából, így a vételárat ennek megfelelően javasolt felülvizsgálnod.

 

Az „eladó fizeti a szállítást” opció átmenetileg még elérhető marad.

Ha eddig ezt használtad, nem kell módosítanod a szállítási beállításokat, de érdemes ellenőrizned az általad beállított vételárat, és ha szükséges, módosítanod, ugyanis:

A meglévő hirdetéseket automatikusan át fogjuk alakítani,  várhatóan ősszel:

 

  • Ha a hirdetésednél eddig az időpontig nem adod meg a csomagméreteket, a hirdetett terméked nem lesz megrendelhető szállítással és a szállítás törlésre kerül a hirdetésedről. Ennek időpontjáról szintén tájékoztatni fogunk.
  • Ha viszont a hirdetésednél már korábban megadtad a csomagméreteket, abban az esetben a szállítás továbbra is megmarad rajta.

 

Ha a jövőben új hirdetést adsz fel szállítással, a rendszer automatikusan kérni fogja tőled a csomagméret kiválasztását.


Mit kell tenned?

Ha még nem adtad meg a csomag méreteit?

 

  • Lépj be a „Hirdetéseim” oldalra.
  • Keresd meg a hirdetéseket, amin a “Add meg a csomagméretet” címke szerepel

 

Add meg a csomagméretet címke

 

  • Szerkeszd a hirdetést!
  • Válassz egy megfelelő csomagméretet a termékhez! Ne feledd, a csomagméret a termék becsomagolt állapotára vonatkozik.

 

Csomagméretek

 

  • Mentsd el a változtatásokat, hogy a szállítás továbbra is elérhető maradjon a hirdetésednél.

 

Végezd el a változtatást szeptember 15-ig

 

Ha már megadtad a csomag méreteit:

 

A szállítási lehetőség megmarad a hirdetéseden, de úgy számolj, hogy a szállítási díj összegét a  fenti időponttól kezdve már nem fogjuk levonni a terméked árából, azt a vásárlónak a vételáron felül kell majd megfizetnie a szállító felé


Mi történik, ha nem módosítod időben?

Ha a megadott határidőig nem állítod be a csomagméretet, a rendszer automatikusan eltávolítja a szállítási lehetőséget a hirdetésedről.

 

Mit jelent ez?

  • A vásárlók nem tudják majd szállítással megvenni a termékedet.
  • A hirdetésed csak személyes átvétellel lesz elérhető, amíg nem frissíted a hirdetésedet a csomagméretekkel.
  • Ha később mégis szeretnéd visszaállítani a szállítást, utólag is megadhatod a csomagméretet.

 

Mi jön ezután? – Új funkciók érkeznek! 

Az elkövetkező hónapokban tovább fejlesztjük a Jófogás szállítási és fizetési rendszerét, hogy még kényelmesebb és biztonságosabb legyen az eladás és a vásárlás.

 

Új online fizetési lehetőségek, valamint nagyobb biztonság
Hamarosan még gyorsabb és egyszerűbb lesz a fizetés, így a vásárlók azonnal és biztonságosan fizethetnek. Vevőként lehetőséged lesz előre kifizetni a terméket. Ezen felül további segítséget nyújtunk számodra, amennyiben bármilyen probléma merülne fel a szállítás során.

 

Ősszel új szállítási szolgáltatók érkeznek!
Több opció, nagyobb rugalmasság! Válassz többféle szállítási mód közül, és adj el gyorsabban. Bővítjük a szállítási szolgáltatók sorát, így biztosítva azt, hogy mindenki olyan szállítási opciót válasszon, amely a legmegfelelőbb számára.

 

Vevővédelem és biztonságos tranzakciók
A vásárlók védettek lesznek a vásárlásaik során, az eladók pedig biztosak lehetnek abban, hogy a pénzüket biztonságosan megkapják. Bevezetésre kerül a Vevővédelmi díj, amelyet a vásárlás során az árhoz adunk hozzá annak érdekében, hogy a Vevőink még biztonságosabban tudjanak vásárolni, és minden támogatást megkapjanak. Emellett az Eladó is biztosítva lesz arról, hogy a vételár megérkezik a számlájára, amennyiben a Vevő nem jelez problémát a megvásárolt termékkel kapcsolatban.

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close