Kifizetés eladásért

A Jófogás háztól-házig szállítási rendszerében bevezetett változások célja a biztonságosabb és átláthatóbb online adásvétel megvalósítása. 

 

Mikor kapod meg eladóként a pénzed ?

 

Az új rendszer szerint a vásárló a megrendelés során előre kifizetheti a termék árát, de az összeg nem azonnal kerül az eladóhoz, hanem a Jófogás biztonságos rendszerében marad.

 

Eladóként akkor kapod meg a vételárat, ha:

 

1. A vásárló megerősíti, hogy átvette a csomagot és mindent rendben talált.


2. Nem érkezik panasz, visszajelzés a vásárló részéről az átvételt követő 48 órán belüll.

 

Ez a rendszer lehetőséget ad a vevőnek arra, hogy ellenőrizze a csomag tartalmát, mielőtt a pénz végleg az eladóhoz kerül.

 

Mi történik, ha a vásárló panaszt tesz?

 

Ha a vevő problémát jelez – például sérült vagy nem a hirdetésnek megfelelő terméket kapott –, pénzvisszatartás lép életbe. Ilyenkor:

 

– Az eladó nem kapja meg azonnal a pénzt,

– A Jófogás panaszkezelési folyamatot indít,

– Az eladó és a vevő lehetőséget kapnak egyeztetésre,

– Ha nincs megállapodás, a Jófogás ügyfélszolgálata megvizsgálja az ügyet és az eredmény alapján dönt a kifizetésről vagy a visszatérítésről.

 

Mi van akkor, ha a vásárló nem reagál?

 

Ha a Vevő nem jelez vissza és panaszt sem tesz, akkor:

 

– A rendszer az átvétel után 48 órát követően automatikusan lezárja a folyamatot, és

– A vételár elutalásra kerül az Eladónak a megadott számlaszámára

 

Ez a megoldás biztosítja, hogy ne akadjon el a kifizetés, még akkor sem, ha a vevő nem aktív.

 

Mi történik, ha a csomagot nem veszik át?

 

Ha a vevő nem veszi át a csomagot, az:

 

– Visszakerül az eladóhoz a csomag és a Vevőtől levonásra kerül a Vevővédelmi díj, valamint a visszaszállítás díja

– A vevő részleges visszatérítést kap, tehát a termék árát.

– A pénz nem kerül kifizetésre az eladónak – hiszen nem történt sikeres eladás.

 

Hol jelenik meg a kifizetés?

 

A sikeres átvétel után:

 

– A pénz elutalásra kerül az Eladó által megadott számlaszámra

 

Miért jó ez az eladónak?

 

Bár a kifizetés nem történik meg azonnal, az új rendszer:

 

– Védi az eladót a csaló panaszoktól, hiszen a Jófogás ellenőrzi az eseteket,

– Növeli a vásárlói bizalmat, ami több sikeres tranzakciót jelenthet,

– Előnyben részesíti a megbízható eladókat

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close