Így add el termékeid a Jófogáson!

1. Hozz létre saját fiókot!


Ahhoz, hogy hirdethess, először is szükséged lesz egy fiókra.


Mire van szükség a regisztrációhoz?


– Legyen aktív e-mail címed, amin a jövőben is el tudunk érni és te is fel tudsz minket keresni, ha kérdésed lenne!

Fontos! Az e-mail cím megváltoztatására nincs lehetőség. Így, ha az elsődleges e-mail fiókod megszűnne, általános esetben a regisztrációt módosítani már nem tudod.

– Találj ki egy erős jelszót! Legyen legalább 12 karakter. Nagy betűt, kis betűt és számot is tartalmazzon!

– Regisztrálhatsz Google, Facebook vagy Apple segítségével is. Ebben az esetben jelszót utólag tudsz megadni a fiókodhoz. 

Fontos! Az Apple egy maszkolt e-mail címmel regisztrál oldalunkra, amit a Beállítások/Fiókom menüponton belül láthatsz az alábbi domainnel: @privaterelay.appleid.com

– Regisztráció után e-mailben arre fogunk kérni, hogy egy kattintással megerősítsd a fiókod.

– Hitelesíts egy belföldi mobilszámot, hogy termékeid megrendelhetők legyenek, illetve te is üzenhess más hirdetőknek! Ezt meg tudod tenni a Beállítások/Fiókom menüponton belül.

 

2. Hirdesd meg eladó termékedet!

 

A sikeres üzlet első lépése a megfelelő hirdetés.

 

Mit kell tenned?

 

– Kattints a Hirdetésfeladás vagy a Feladok egy hirdetést gombra! A hirdetésfeladás a legtöbb kategóriában ingyenes.

Fontos! Csak feladási díj befizetésével jelenhet meg az oldalon: Álláshirdetés, Üzlet, szolgáltatás, Autó és Motor, robogó, Ingatlan, valamint Tűzifa hirdetés. Emellett kutyát és macskát ellenőrzött Kennel fiók nélkül, csak ingyenes örökbefogadással hirdethetsz. Díjköteles hirdetésekről részletesen itt, kisállatok hirdetéséről itt olvashatsz.

– Adj konkrét címet, amivel terméked meg lehet különböztetni!

– Készíts részletes leírást, hogy a Vevő előtt semmi ne maradjon rejtve!

– Ha teheted tölts ki minél több adatot! Így a Vevő is biztossabban érdeklődhet.

– Tölts fel saját képeket, amiken a termék jól látható! A képméret nem haladhatja meg a 1920×1920 pixel felbontást, illetve nem lehet kisebb, mint 640×640 pixel. A képformátum egyedül JPEG, GIF és BMP lehet.

– A képekre ne tegyél feliratot! Magánszemélyként ne tölts fel szerkesztett, letöltött, más tulajdonában álló képeket.

– Egy hirdetésen belül egy terméket hirdess! Ne adj meg különböző árakat és más-más árukat egy feladásban, mert szabályzatunk szerint az ilyen hirdetések megjelenését visszautasítjuk.

– Ügyelj a leírás nyelvezetére! Kerüld a szóismétlést, trágárságot, a diszkriminációt, a hirdetett terméktől független véleményeket, valamint a konkrét termék/szolgáltatás nélküli reklámot.

 

Állítsd be megrendelési lehetőséget a Vevőknek!

 

– A könnyebb eladás érdekében terméked szállítási paramétereit hirdetésfeladás közben megadhatod. Ha erre nem kerülne sor, a megrendelési lehetőséget később a hirdetés szerkesztéskor is beállíthatod

– Válaszd ki a csomag méretét: kicsi, közepes, nagy, extra nagy. A pontos csomagméretekről itt olvashatsz részletesebben. 

– Adj meg egy címet, ahol a futár át tudja venni a csomagot. Ha a Vevő csomagautomatába kérné a kiszállítást, a csoamgot feladhatot a hozzád legközelebb eső egységbe. 

 

Ha feladtad a hirdetést

 

– Miután e-mailben értesítést kapsz tőlünk, hogy hirdetésed sikeresen megjelent, még legfeljebb 30 perc átfutási időt kell várni, hogy a termék látható legyen. 

– A hirdetést áteshet egy ellenőrzésen is, ami 48 óránál tovább nem tarthat.

– Ha az ellenőrzést követően hirdetésed visszautasították, módosítsd a visszautasítási indoknak megfelelően.

– Abban az esetben, ha 48 óra után se kaptál tőlünk értesítést a hirdetés megjelenéséről vagy visszautasításáról, keresd fel ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@jofogas.hu e-mail címen.

 

Hirdetéskezelés

 

Hirdetéseid megtalálhatod a Hirdetéseim/Saját hirdetéseim menüponton belül, ahol egy tetszőleges kiemelés vásárlásával a terméked a találati lista élvonalába kerülhet. Emellett  szerkeszthetők és törölhetők. A hirdetések kezeléséről részletesebben itt olvashatsz.

 

Ha a találati listában is szeretnéd látni, hirdetésedet így találod meg a legkönnyeben kereséssel:

 

– Ellenőrizd a Főkategóriát, Kategóriát és Alkategóriát! Például, ha Ingatlan a Főkategória, Lakás a Kategória és Kínál az Alkategória: hirdetésed az Eladó Ingatlanok között fog szerepelni, nem a Kiadók között.

– Emellett az ingatlanok, járművek és járműalkatrészek, valamint az állás kategóriában feladott hirdetések a Jófogás Ingatlan, Jófogás Jármű vagy Jófogás Állás tematikus aloldalakon kereshetők. 

– Szó szerinti kifejezésre keress! Ha az általad beírt kulcsszó a hirdetésben másképp: összetett, toldalékos, ragozott formában szerepel, a hirdetés nem jelenik meg a találati listában. Például, ha “Budapesten” szó van a címben, a “Budapest” szóra keresve nem a hirdetésed nem lesz a találatok között.

– Ha a * -ot használod a szó előtt és után az összes olyan hirdetés listázva lesz, melyben a szó valamilyen formában megjelenik.

Fontos! Ha bejelentkezve tekinted meg a saját hirdetésed, a döntésed szerint közzétett telefonszámod nem lesz látható. Ha látni szeretnéd, hogy a hirdetésnél megtekinthető-e a telefonszám, jelentkezz ki a fiókodból vagy nyisd meg inkognitóablakban a hirdetésed. 

 

3. Emelkedj ki a hirdetéseddel!

Tudtad, hogy kiemeléseinkkel még gyorsabban eladhatod a termékeket? Ingatlanodat szeretnéd minél hamarabb értékesíteni, állást hirdetsz, vagy szeretnéd, hogy minél többen lássák az általad kínált szolgáltatást?

Válassz az alábbi kiemeléseink közül!

 

– Kirakat – A keresési beállításoknak megfelelően 7 napon keresztül a találati lista első szakaszában jelenik meg, a többi Kirakat hirdetéssel együtt, hirdetésedet ráadásul meg is újítjuk!

 

– Szalag – A kiemeléssel szembetűnőbb lehet hirdetésed, mivel 30 napon keresztül egy általad választott felirattal jelenik meg a listázás második szakaszában. Több felirat is elérhető, válaszd a legjobban tetszőt! Emellett az első, a második, a harmadik és a 15. napon automatikusan a listázás második szakaszának elejére soroljuk hirdetésedet. Választható felirataink: Kiemelt! , Sürgős! , Egyedi ajánlat! , Jófogás! , Bomba ajánlat!

 

– Előresorolás – Aktiváláskor  a 90 napos érvényességi idő is újraindul, valamint hirdetésedet előrébb soroljuk a listázásban.

 

– Automatikus előresorolás – Kiválaszthatod, hogy öt héten keresztül heti egyszer, vagy öt egymást követő napon, napi egy alkalommal szeretnél-e a 2 szakaszban lista elejére kerülni. Beállíthatsz délelőtti, délutáni, vagy esti előresorolást is.

 

 

4. Megrendelték a terméked! Mit kell tenned?

 

– Először e-mailben értesítünk, ha valaki megvásárolná a terméked. A vásárlási igényt 48 órán belül jóvá kell hagynod ahhoz, hogy elindulhasson a folyamat. 

– Ha nem hagyod jóvá időben vagy elutasítod, a rendelés törlődik, az igény visszaállítására nem lesz lehetőség. 

– Törlődött rendelési igény után, ha már kapcsolatban álltatok jelezheted a Vevőnek, hogy adja le ismét a megrendelését. 

– A jóváhagyásakor egy aktív bankszámlaszámot kell megadni, valamint egy címet, ahol a futár át tudja venni a csomagot. Csomagautomatás feladásnál a címre nem lesz szükség.

– Ha a fiókodhoz már tartozik bankszámlaszám és csomagfelvételi cím, ezek automatikusan megjelennek jóváhagyásnál. Módosítani azonban ezután is lesz lehetőséged.

– Jováhagyott megrendelés esetén újabb értesítőt kapsz tőlünk, benne a csomagszámmal és a Vevő által megadott elérhetőségekkel.

– A csomagfeladás előtt szállító partnerünk is felveszi veled a kapcsolatot.

– Feladás előtt a terméket megfelelően csomagold be! A helytelen csomagolás utólag károkhoz és panaszhoz vezethet. A helyes csomagolásról részletesebben itt olvashatsz!

– A feladás előtt készíts videót és képeket a termékről, hogy látható legyen, megfelel a leírásnak! Rögzítsd a csomagolási folyamatot is, amivel panasz esetén bizonyíthatod, hogy megfelelően jártál el!

– Add át a futárnak vagy tedd be a csomagautomatába!

– Ha nem adod fel időben a csomagot a megrendelés törlődik, a Vevő részére visszautaljuk a kifizetett összeget.

– Ha feladtad a csomagot, már csak várnod kell.

 

Természetesen saját felelősségre lehetőséged van személyes átvétellel is értékesíteni a termékeidet. Ilyenkor a Vevővel kell megegyenetek az adásvétel körülményeiről. Ebben az esetben közvetítői szerepet nem tudunk vállalni és vitás helyzetekben sem hozhatunk döntést.

 

5. Mi történik a sikeres kiszállítás után? / Mi történik, ha a termékedet sikeresen kiszálították?

 

Ha a csomagot feladtad és a kiszállítás sikeres volt, a Vevőnek pedig nem volt panasza, a termék árát pár napon belü átutaljuk a bankszámládra.

 

6. További tippek, tanácsok. 

 

– Ne nyiss meg linkeket és ne olvass be QR-kódokat, amik állítólagos kifizetésről szólanak! Ha üzenetet kapsz, hogy a termékedet kifizette valaki, de e-mailt nem kapsz tőlünk egy @jofogas.hu-ra végződő e-mail címről, akkor az üzenet nem valós, csalási kísérlet.

– Ne addj meg az e-mail címet, se telefonszámot, ha a Vevő a megrendelés leadásához kérné. A megrendeléshez a Vevőnek nincs szüksége a te adataidra.

– Soha ne add meg a bankkártyádon szereplő adatokat 

– Ha a megrendelt terméked, még feladás előtt megsérült: inkább töröld a rendelést és egyeztess a Vevővel. Ezzel elkerülheted az esetleges panaszkezelést.

– A rendelés törléséhez írj a szallitas@jofogas.hu címre a fiókodhoz tartozó e-mail címről, a csomagszámot megadva és kérd a rendelés törlését. 

– Ha 24 órával a rendelés jóváhagyása után sem kapsz tőlünk értesítést, írj a szallitas@jofogas.hu e-mail címünkre.

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close