A Jófogás Háztól-Házig szolgáltatás folyamata eladóként
A szolgáltatást a hirdetésfeladás során tudod aktiválni vagy a már meglévő hirdetésed szerkesztésénél van erre lehetőséged.
Akkor jelenik meg a Háztól-Házig opció, ha a terméked ára legalább 3000 forint, valamint emellett fontos, hogy a szolgáltatásunk kategóriafüggő, így ha nem elérhető a termékednél ez a lehetőség, mindenképp ellenőrizd ide kattintva, hogy a terméked olyan kategóriában szerepel, amiben aktiválható a szállítás.
Ha a hirdetés megfelel a kritériumoknak, kérjük töltsd ki a Háztól-Házig opciót, ahol plusz adatként meg kell adnod a telefonszámodat, a bankszámlaszámodat, a csomagfelvételi és számlázási adataid.
A megadott telefonszámot egy SMS-ben kapott kód segítségével meg kell erősítened. A telefonszámot egy alkalommal kell csak hitelesítened, amennyiben ez már megtörtént, egy legördülő listából tudod majd kiválasztani az elérhetőséget.
A hirdetés sikeres megjelenése után a termékre rákerül a szolgáltatás logója és az összes régióban látható lesz.
Ha egy vevő megveszi az oldalon keresztül a terméket, eltűnik a kapcsolatfelvétel doboz és a hirdetésre rákerül az Elkelt felirat. A sikeres eladásról e-mailben fogunk értesíteni, az eladási szándékod 36 órán belül meg kell erősítened. Amennyiben meggondolod magad, ugyanebben az emailben van lehetőséged a szállítási folyamat megállítására is.
Ha visszaigazoltad az eladást, a futár hamarosan átveszi tőled a terméket, ennek időpontjáról is emailben kapsz értesítést.
Fontos hogy csak becsomagolt állapotban tudja elvinni a terméket a futárszolgálat. Kérjük mindig ügyelj a megfelelő minőségű dobozra és elegendő töltőanyagra.
A sikeres kézbesítésről értesítést kapsz, a szállítás díjával csökkentett vételárat a futárszolgálat elutalja az általad megadott bankszámlaszámra.